15 decembrie, 2009


"Niciodata nu te voi trada de tot,desi te-am tradat si te voi trada la fiecare pas.Cand te-am urat, nu te-am putut uita.Te-am refuzat ,ca sa te schimbi.Te-am blestemat, ca sa suport sa fiu fara tine.Te-am chemat si nu ai venit,am urlat si nu mi-ai zambit,am fost trista si nu m-ai mangaiat.Am plans si nu mi-ai indulcit lacrimile.Desert ai fost rugamintilor mele.Ucis-am in gand intaia clipa a vietii si fulgerat-am inceputurile tale.Dar recunoscator iti e sufletul meu pentru zambetul ce l-a vazut doar el si nimeni altu;recunoscator pentru acea intalnire,de nimeni aflata;acea intalnire nu se uita ci cu credinta ascunsa in tine rasuna in tacere,inverzeste pustiurile,indulceste lacrimile si insenineaza singuratati.Iti jur ca niciodata nu vei cunoaste marea mea tradare.Jur pe tot ce am mai sfant:pe zambetul tau..."

                      (Emil Cioran-Amurgul gandurilor)


Andain - You Once Told Me


6 comentarii:

  1. sad....dar asa este....:x surioara mea....poooooopppppp

    RăspundețiȘtergere
  2. am uitat.....Traian e prost!!!!!!!!O sa il decapiteze Decebal....:d

    RăspundețiȘtergere
  3. MA lasa-l e Traian ca nu ti-a facut>:P vorbim noi maine;)Micky=))

    RăspundețiȘtergere
  4. hahhaha!!!!bai nu va certati aici de traian si miky...fiecare cu/culcusul lui....si de fapt..cine ar fi decebal???:))))

    RăspundețiȘtergere
  5. decebal ee decebal perechea lu traian gata ca poate se sperie lumea daca citeste comenturile:)):P

    RăspundețiȘtergere